Tuesday, July 28, 2009

短劇一則


(寧靜的晚上,女在房間內坐著吹頭,男站在門邊)

男:(望著女吹頭)
女:你望咩-
男:(望著女吹頭)
女:你o係度望咩-
男:(望著女吹頭,笑)
女:你笑咩-
男:(繼續笑)
女:你o係度笑咩-
男:(繼續笑)
女:有咩好笑-
男:(不笑)
女:你笑我-
男:唔係-
女:我知你o係度笑我-
男:唔-唔-係-
女:唔係你o係度笑咩-
男:吹頭-
女:?
男:我想話吹頭-
女:我而家阻住你吹頭-
男:唔係-
女:你企o係度咁耐原來就係話我阻住你吹頭-
男:??
女:你過黎-
男:???
女:你同我過黎-

(燈漸暗,慢慢聚光到風筒上。)
(電車轉彎的聲音。)
(燈暗)
(上圖攝於鯉魚門,2008)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home